Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 245

Sista dagen på årets första månad är nu passerad och har övergått i kväll. Idag har största delen av dagen ägnats åt studier. Har några böcker att läsa och det tar lite tid att ta sig igenom.

Var på ett 1,5 timmars yoganidrapass med gongbad i mysigaste yogastudion under tidiga kvällen och när jag kom hem därifrån blev det te och kvällsknäcke innan jag bäddade ner mig och tog tag i kurslitteraturen igen.

I morgon är en ny dag och en ny månad. Spännande att se vad februari bär med sig för överraskningar i livet.

Kommentarer