Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 231

Söndag och sonen önskade stanna kvar några dagar till i Dalarna. Planen nu är att vi åker hem på fredag eller lördag. Funkar ju bra då vi båda har distansundervisning. 

Sovmorgon i morse. Efter frukost åkte älskling iväg för att röja sin mors hus.
När jag röjt undan i köket, gjorde jag mig iordning och åkte dit och hjälpte till några timmar. 

Våra söner åkte tillsammans till affären och handlade det som saknades till middagen, så då kunde jag och älskling sträcka ut oss i soffan och ta det lite piano en stund.

Efter middagen tittade jag och sonen på film, innan det blev dags att göra sig iordning för natten. Mysigt.

Kommentarer