Oj, så sent det blev. Kom på att jag missat att skriva, så fick plocka upp telefonen igen.
Pluggat under dagen och hängt med sonen på hans idrott. 4,5 kilometers promenad i stundtals riktigt brant terräng. Fick andnöd och blodsmak och var tvungen att dra ner på tempot.
Vi lagade middag tillsammans. Det blir så mycket roligare och godare så.
Märks att fullmånen är på ingång, svårt att komma till ro somna. Men nu är det dags.
Kommentarer
Skicka en kommentar