Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 221

Gick upp med älskling och drack en frukostsmoothie tillsammans med honom innan han gick till jobbet.
Grabbarna sov, så jag bäddade ner mig en stund och kollade av världsläget på sociala medier. 
Jag kände mig inte helt utsövd, så efter en timmes surfande släckte jag ner och tog ytterligare en sömntimme.

Under eftermiddagen tog jag och sonen en promenad. Vi tog strandpromenad in mot stan. Det var mysigt med småprat, men vi blev lite frusna, så när vi kommit fram till centrum och gågatan, gick vi in på bästa kaffehaket och beställde var sin vaniljlatte. 
Det var skönt att komma in i värmen och vi satt kvar en stund efter att kaffet var urdrucket, innan vi promenerade hemåt. Drygt sex kilometer och 10 500 steg fick vi ihop innan vi hängt av oss ytterkläderna i hallen.

Till middag lagade jag och grabbarna älgfärsburgare, som serverades med bröd (till dem som ville ha) sallad, gurka, tomat, lök, hemgjord äggfri dressing som sonen blandat ihop, ketchup, senap och bostongurka. Älskling toppade sin burgare med några skivor ädelost.
Det blev en sen men god middag,

Kommentarer