Vaknade i morse och tittade på klockan och funderade på om sonen hade försovit sig. Tog en liten stund innan jag kom på att jag var ensam i lägenheten och att han åkt hem till sin far.
Gick i alla fall upp, gjorde frukost och satte på kaffet innan jag gick ner i tvättstugan och slängde i två maskiner.
När jag kom upp i lägenheten igen plockade jag fram datorn och drog igång veckans videolektion och åt min frukost. Gjorde några anteckningar om mina reflektioner kring ämnet och funderade lite över vilket ämne jag ska välja som fördjupning inför examensarbetet. Har inte bestämt mig ännu.
Under dagen har jag läst, virkat, tvättat, surfat och chattat. En bra dag även om det känns lite ovant att vara ensam.
Kommentarer
Skicka en kommentar