Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 235

Åt grötfrukost med älskling innan han for iväg till jobbet. Sonen hade lite sovmorgon, så jag bäddade ner mig i sovrummet för att se min videolektion. Dumt gjort. Jag somnade om och fick se hela lektionen senare under dagen istället. 

När jag gjort frukost till sonen och han kommit igång med sin skoldag, gjorde jag 2 liter ingefärashot. 
Småfåglarna hade nästan tömt fröautomaten utanför köksfönstret, så den fyllde jag på med solrosfrön, vilket gladde fåglarna i snöblasket. Idag har temperaturen legat på nollan och det är blötare och inte alls så krispigt som det varit tidigare i veckan.

Bokat tvättstugan idag, så fyllde även några maskiner och hängde upp på tork innan eftermiddagen övergick i kväll. 

Frölunda-Leksand på tv:n och det är ömsom jubel, suck och stön i soffan. Tur det snart är slut så jag kan gå och lägga mig. 

Kommentarer