Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 218

Det blev en lång dag. Svårt att somna igår kväll, så det blev inte många timmars sömn innan jag blev väckt av telefonen när älskling ringde klockan sju. Han var på väg till jobbet något försenad, eftersom han ställt väckarklockan fel med en timme. Det blev ett kort samtal och jag funderade en stund på om jag skulle somna om, men 20 minuter senare hade jag gjort frukost och påbörjat en ny omgång ingefärashot.

Mellan klockan nio och fyra var det studier med korta pauser som gällde. Det känns bra att jag kommit ikapp och bara har en liten del kvar att göra under morgondagen, innan onlinemöte med resten av klassen. Ska bli kul att se alla igen.

Vid halv fem kom dottern och hennes pojkvän för att äta middag. Vi lagade tacos (önskemål från dottern) tillsammans och hade en mycket trevlig stund ihop.
De blev kvar i några timmar och vi hade många roliga samtalsämnen att ta oss igenom innan det var dags för dem att åka igen.

Jag ringde älskling, som skulle tidigt i säng, för att säga godnatt och sedan blev det slösurf fram till midnatt för min del. Behöver ta tag i sovvanorna jag också...

Kommentarer