Tyckte att jag sovit ok, men var väldigt trött när jag vaknade. Förklaringen till min trötthet skulle kunna bero på att jag enligt älskling snarkat stora delar av natten.
Somnade om och sov i ca 40 minuter efter att älskling åkt.
Gjorde frukost till sonen och sedan var det skolarbete som gällde för oss båda två.
Till middag hade det önskats Flygande Jacob, så fick iväg och handla en grillad kyckling och lite grädde när skoldagen var slut.
Efter maten åkte jag och älskling till hans mors hus för att lämna tomkartonger och hämta lite grejer. När vi kom tillbaka blev det en stunds slappande i soffan innan läggdags.
Kommentarer
Skicka en kommentar