Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 228

Efter en ganska bra natt blev det frukost tillsammans med älskling innan han for på jobb.
Kollade igenom om det hänt något nytt ute i världen innan jag plockade fram datorn för att ta mig an dagens lektion. Såg om den första kvarten 3 gg och gav sedan upp. Tappade fokus hela tiden och hängde inte alls med idag.

Plockade istället fram läroboken och läste en stund. Gjorde en praktisk övning och skrev ner mina tankar och reflektioner kring den.
Gör ett nytt försök med videolektionen i morgon.

Under eftermiddagen tog jag och sonen en promenad. Det var -9, men ingen vind, så behagligare att vara ute idag än igår. Vi stannade till på Espressohouse och drack varsin vaniljlatte inne i värmen. Sista biten hem kände vi oss lite kalla trots att vi höll ett hyfsat högt tempo, men det beroende nog mest på att temperaturen hade sjunkit till -13. En promenad på ca 6km blev det i alla fall och jag känner mig nöjd med den.

Kommentarer