Städat ur skafferiet
Bakat fröknäcke
Tagit en rask promenad
Lagat Linsotto (tur att den var god och inte så illa som den såg ut!)
Sett på film.
Dagen i korthet. Nu är det dags att sova, vilket det varit en bra stund redan...
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar