Så var det dags för mig och sonen att lämna ett snötäckt Dalarna med klarblå himmel i strålande sol. Det var med blandade känslor vi for söder ut.
Skönt att komma hem, men för min del är ju också hemmavaron en del av saknad.
Resan gick utan några missöden och när vi kom hem plockade vi upp en del av våra saker innan vi kröp upp i soffan och kollade på film. Det blev ett mysigt avslut på dagen.
Kommentarer
Skicka en kommentar