Dagen före det stora äventyret ”Roadtrip 2020” tillsammans med sonen.
Började dagen med en ljuvligt god smoothie. Den var verkligen något alldeles extra.
Sedan gick dagen i måttlig takt, med tvätt, planering, packning och senaste videolektionen på min utbildning.
Under förmiddagen gick jag med ett stresspåslag som till en början var helt obegripligt och som inte hade något med stundande resa att göra, men om det kan du läsa i inlägget här under.
När dagen gått och närmat sig kväll, var jag någorlunda klar med packning och allt jag skulle fixa här hemma, så var det dags att hämta sonen. Han hade bara packat strumpor och kalsonger när jag kom, så det tog sin lilla tid att få packat ihop hans grejer och sedan få ut både dem och honom i bilen, så vi kunde åka hem till mig....
Nu är läget under kontroll, klockan ställd på väckning och både jag och sonen ligger nerbäddade i väntan på sömntåg och i förlängningen, en spännande morgondag.
Kommentarer
Skicka en kommentar