Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 88

Gjorde en smoothie på banan, avokado, färskpressad apelsinjuice, ingefära, morot och nässla, som jag bjöd dottern på till frukost.
”Men den här smakar ju inte nyttigt” ”Nähä, vad smakar den då?” ”GOTT!” 

När vi var klara med frukosten packade vi ut oss i bilen tillsammans med sängstomme och lite annat småplock som vi skulle lämna in på Erikshjälpen secondhand.
När jag lämnat av sakerna och skulle åka där ifrån fick jag en rabattcheck på 15% att använda vid nästa köp hos dem. 
Hm. Jag lämnar in grejer för att ”få mer luft” och så vill de att jag ska köpa nya... Men det är klart, ska jag köpa nytt kan jag likaväl köpa begagnat.

På eftermiddag blev det åtet en långkörning och nu har jag bäddat ner mig för natten hos älskling i Mora.

Kommentarer