Dagen i korthet:
Skrivit blogg. Inlägget finns att läsa här under. Eftermiddagen tillbringade jag på resande fot i lite drygt 6,5 timmar.
Skönt att landa hos älskling och avsluta kvällen med te och fröknäcke innan läggdags.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Dagen i korthet:
Skrivit blogg. Inlägget finns att läsa här under. Eftermiddagen tillbringade jag på resande fot i lite drygt 6,5 timmar.
Skönt att landa hos älskling och avsluta kvällen med te och fröknäcke innan läggdags.
Kommentarer
Skicka en kommentar