Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 84

Sovmorgon. Klockan var strax efter tio när jag gick upp idag. Det var bara 15 grader ute och även i solen var det lite kyligt. Höst på ingång...
Vi tog dagen som den kom, utan stress. Fram på eftermiddagen plockade vi ihop våra saker, städade ur husvagnen för den här gången och sedan åkte jag iväg söder ut.

Skulle plocka upp dottern i Karlstad så hon slapp åka tåget, när jag ändå hade vägarna nästan förbi. Det blev ganska sent innan vi kom iväg därifrån och när vi hade kommit en bit på väg säger dottern -Jag är ganska trött, kan vi inte stanna och sova hos mormor?
Så blev det. Nu ligger vi nerbäddade för natten och avslutar resan hem i morgon.


Kommentarer