Så blev det ny höstmånad, oktober. En fullspäckad dag och härliga möten med fina vänner som jag uppskattar och är glad över att de vill vara en del av mitt liv.
Dagen blev lång, men nu har jag bäddat ner mig hos älskling, efter en lång bilresa och sätter punkt för dagen.
Kommentarer
Skicka en kommentar