Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 126

 Tänk på vilodagen... Vilodag har det verkligen varit idag. Söndag och mulet höstväder bjöd verkligen till att kura inne. Sovmorgon och en något sen frukost i husvagnen. Hur mysigt som helst.

Förmiddagen ägnades åt lite surfande, småprat och film. Fram på eftermiddagen åt vi lite rester innan vi började plocka ihop och göra ordning husvagnen för vinteruppställning. Lite vemodigt att lämna och kanske inte få möjligheten att vara i den fören till våren igen...

När vi gjort klart allt åkte vi till älsklings lägenhet och gjorde en svampsoppa, på delar av gårdagens skörd, till middag. Helt ljuvligt gott. 

Nu ligger jag nerbäddad för natten. I morgon bitti ska jag åka hem igen. Båda barnen kommer i morgon eftermiddag/kväll och ska bo hos mig under veckan. Det kommer bli jättemysigt och något jag verkligen ser fram emot.

Kommentarer