Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 257

Varit en natt med få timmars sömn. Det tog lång tid innan jag kunde komma till ro och somna och sedan vaknade jag tidigt och hade svårt att somna om.

Älskling ringde när han var på väg till jobbet och jag bestämde mig för att gå upp och göra frukost.
Medan jag drack min ägglatte, läste jag äntligen ut den första kursboken och kunde börja med den 3:e. Läste de fyra första kapitlen och ligger i fas med bok och lektionsplanering. Bok nummer två, läser jag parallellt.

Sonen kom förbi och hämtade lite varma kläder och plockade fram saker jag skulle packa ner inför morgondagen. Jag ska hämta honom och lite mer packning hemma hos hans far i morgon bitti.

Senare på eftermiddagen kom dottern och vi åt middag tillsammans. Det var fint att träffa henne en stund. Det var ett tag sedan vi sågs och nu dröjer det ett tag tills nästa gång eftersom jag och sonen blir borta en vecka.

Nu är det dags att släcka ner så jag är någorlunda utvilad när det är tid för morgondagens körning. 

Kommentarer