Gårdagen försvann...
Idag har jag rest många mil i bil och är nu hemma hos älskling igen.
Blir här en vecka, innan det är dags att fara hem igen skulle jag tro.
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar