Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 253

En fin och trevlig dag till ända.

Jag började dagen med sovmorgon och sedan åt jag min frukostgröt i lugn och ro. När klockan närmade sig halv elva, bytte jag om och promenerade in till stan. Jag var lite tidig till mötet med min gamla klasskamrat, som jag bestämt träff med kvart över elva, så tog en sväng in i bokhandeln.

Det blev en riktigt trevlig lunchfika och tiden sprang iväg fort. Min klasskamrat hade ett annat möte inplanerat och när vi skiljdes åt bestämde vi oss för att ses snart igen.

Jag promenerade hemåt och tog vägen förbi älskling på hans jobb. Därefter gick jag till affären och gjorde lite inköp till middagen. Hittade en fyndlåda med 2 kg blandade grönsaker för 20:- som fick följa med hem. 

Hemma lagade jag middag som var klar när älskling kom hem. Han skulle varit iväg på rep ikväll, men det blev inställt. Istället tog vi en tur till sportaffären där han skulle lämna tillbaka ett par skor. Själv kom jag ut med 3 par merinoullsockar som jag fyndat för 99:-

Kommentarer