Idag åkte jag hem. Trist att lämna älskling och det vintervackra Dalarna.
Blir dock bara två nätter hemma. På lördag packar jag och sonen in oss i bilen för att tillbringa hans sportlovsvecka i Mora. Härligt!
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar