Fortsätt till huvudinnehåll

Dag 256

Idag åkte jag hem. Trist att lämna älskling och det vintervackra Dalarna.
Blir dock bara två nätter hemma. På lördag packar jag och sonen in oss i bilen för att tillbringa hans sportlovsvecka i Mora. Härligt!

Kommentarer