Idag har största delen av dagen gått åt till att läsa. Snart färdig med första kursboken av fem.
Det blev en promenad också. Kallt, men sol och klarblå himmel. Härligt!
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Idag har största delen av dagen gått åt till att läsa. Snart färdig med första kursboken av fem.
Det blev en promenad också. Kallt, men sol och klarblå himmel. Härligt!
Kommentarer
Skicka en kommentar