Lördag och sovmorgon.
Vi hade tänkt att åka lite skidor under dagen och ta med oss lite korv att grilla. Istället blev det skoteråkning.
En härlig dag med kaffe, blåbärssoppa och grillad korv till lunch. Mysigt!
en blogg om att släppa taget om det som är känt och tryggt, om att möta det okända, sina rädslor och våga utmana sig själv. En reseskildring och dagbok.
Kommentarer
Skicka en kommentar