Fortsätt till huvudinnehåll

Varför en blogg?

Jag har alltid tyckt om att skriva. Det ger ett lugn och en struktur till allt som pågår i min inre och yttre värld. Genom skriften synliggör jag saker för mig själv, sådant jag kanske inte reflekterar över när de bara fladdrar förbi i tanken. 

Den här bloggen är i första hand tänkt som ett verktyg för mig själv i den process jag just nu går igenom, men kan kanske fungera som inspiration och ge mod till andra att förändra sådant som tynger och inte känns bra i livet.
Jag kommer dela med mig av min vardag och mina tankar om livet, både på ett vardagligt plan och ur ett själsligt perspektiv

Det här är min resa och du är välkommen att följa den.

Kommentarer